Gość Piotrek Napisano 10 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 10 Lutego 2019 Slyszal ktos o firmie Freshland z Opola ? Jakies opinie ? Jak z płatnoscia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Katarzyna Napisano 11 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 11 Lutego 2019 Rozmawiałam dzisiaj z gościem, zaproponował mi zadziwiająco wysoką cenę jabłek... Co Tobie proponował? Czy ktoś sfinalizował transakcję z tą firmą lub osobą powołującą się na nią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek9 Napisano 13 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 13 Lutego 2019 Handlowalem, dość mocno sortują, wyplacalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzynio26 Napisano 14 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Lutego 2019 Tak mocno sortuja nie wprowadzaj ludzi w błąd! Zabierają jabłko a później wypłacaja po 5gr nawet nie cenie przemysłu, nie wspomnę o brakujących kilograma h i skrzyniach. Ponad 20 osób juz do mnie dzwonilo, a jest dużo więcej. Uważać a jak ktoś chce ryzykować pisać umowę i wszystkie szczegóły na niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IGRiT Napisano 16 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 16 Lutego 2019 Prosimy Szanownych Państwa o niepublikowanie informacji jak na załączonym obrazku w serwisie ogłoszeniowym, ponieważ nie stanowią one oferty handlowej. Tego typu informacje / ogłoszenia, zgodnie z Regulaminem serwisu ogłoszeniowego, będziemy usuwać. Do publikacji wiadomości i opinii służy Forum i tutaj prosimy prowadzić dyskusję. Portal ogłoszeniowy IGRIT.PL nie jest stroną w w tego typu sprawach, a jedynie udostępnia Państwu miejsce do wymiany poglądów, opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Sadownik Napisano 16 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 16 Lutego 2019 Uwaga na tą firmę. Zalega z płatnościami. Brak kontaktu. Znam 2 sadowników pokrzywdzonych. Ja jestem trzeci. Odradzam wszelką współpracę, nie znalazłem żadnych ostrzeżeń w internecie, bardzo dbają o opinie strasząc fora internetowe i inne media. Uważajcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRESHLAND Napisano 17 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 17 Lutego 2019 Szanowny Panie jeżeli czuję się Pan pokrzywdzony prosimy o kontakt. Nie unikamy kontaktu wręcz przeciwnie wszystkie wątpliwości wyjaśniamy tak szybko jak to możliwe. Życzymy miłego dnia zespół Freshland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sadownik 11 Napisano 22 Lutego 2019 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lutego 2019 W dniu 16.02.2019 o 22:59, Kuba Sadownik napisał: Uwaga na tą firmę. Zalega z płatnościami. Brak kontaktu. Znam 2 sadowników pokrzywdzonych. Ja jestem trzeci. Odradzam wszelką współpracę, nie znalazłem żadnych ostrzeżeń w internecie, bardzo dbają o opinie strasząc fora internetowe i inne media. Uważajcie! Też mam problem z tą firmą. Co ma Pan zamiar zrobić? Może można się z Panem jakoś skontaktować, żeby porozmawiać co zrobić w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadownik 1 Napisano 20 Marca 2019 Zgłoszenie Share Napisano 20 Marca 2019 Firma FRESHALND to jeden wielki przekręt, ustalone warunki transakcji całkowicie odbiegają od tych z rozliczenia po przesortowaniu towaru. Do ustalonej ceny jest doliczana cena sortowania (0.23 zł/kg)oraz transportu(5.53 zł/km) całego towaru, skrzyniopalety po owocach trzeba odbierać na własną rękę,cena jabłka nie spełniającego wymogów obite, małe,duże policzone są po 0.02zł ,właściciel jak i pracownik przed sortowaniem zapewniał ze te koszty pokrywają. Problem z kontaktem z firmą FRESHLAND następuje już po przesortowaniu towaru ( na 70tel 1 tel odebranych ), rozmowa z właścicielem po 30 dniach od sortowania w której można wywnioskować że ma coś nie tak z głowa wmawia i zaświadcza że wszystkie koszty ponosi sprzedający czyli MY rozmowa z tym człowiekiem nie ma sensu jednym słowem on się śmieje w żywe oczy. Problem z wystawieniem faktury ( faktura wystawiana po około 45 dniach od sortowania ( z umowy wynika płatność do 30 dni od przesortowania). A o płatności za towar z firmy FRESHALND można zapomnieć po ich wyliczeniach do transakcji trzeba prawie dopłacić do koszty które doliczyła sobie firma FRESHLAND jest kosmiczna. Jeśli ktoś został oszukany przez to firmę proszę o kontakt ze mnie 504099360. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.