Skocz do zawartości

SadPol z Broniszewa nie płaci


Litter12

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 weeks later...

Dzień dobry, 

Bardzo prosimy o udokumentowany przykład wskazanego ,,bardzo mocnego sortowania". (nigdy niczego nie wstawialiście do sortowania)

Kwota przelewu jest zgodna z podpisaną i przesłaną fakturą korygującą.

Jeżeli Uni-Fruit Kazimierków ma jakiekolwiek roszczenia to prosimy o skierowanie sprawy do sądu, a nie o uskutecznianie dziecinady.  

PS. Żeby o sprawie porozmawiać to trzeba odebrać telefon....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Litter12 napisał:

Sąd sądem ale producenci nie lubią problemów z płatnościami tym bardziej w ostatnich ciężkich czasach. Jeżeli to jest dziecinada to gratuluje pomysłu. 

Proszę udokumentować swoje zarzuty jakoś bardziej konkretnie - bo na razie tylko ogólnikowo coś Państwo wypisują i nie wiadomo o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Państwa pracownocy odebrali towar dokładnie oglądali przy załadunku nawet 3 palety były dokładnie rozbandowane i przepatrzone. Auto RedJonaprinca było warte 34000zł. Zgłosiliście reklamacje na 10000 euro. Wysłałem swojego człowieka w Egipcie do tej hurtowni gdzie trafiło jabłko by potwierdził problemy co się okazało że jabłka tam nie było. Podczas rozmowy z Państwa pracownikiem Amrem gdy powiedziałem że ja go odbiorę bo mój odbiorca chciał to odebrać, Wasz pracownik powiedział że to nie możliwe bo jabłko zostało prawie sprzedane. 

PS: mam nagranie jak przyjechał do Nas i mówił że jeżeli nie skorygujemy faktury to nie dostaniemy w ogóle pieniędzy. A faktura była na 3 samochody z czego jeden to Gala Royal. Chcąc być uczciwym zgodziłem się bo muszę wypłacić pieniądze sadownikom. Płatności dla ludzi którzy ciężko pracuja cały rok by wyprodukować jabłka to podstawowa rzecz w tej branży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I proszę nie tłumaczyć ze towar był zrobiony dla firmy jakiejś Food More bo ja nawet nie słyszałem o takiej działalności. Ja dogadywalem sprawę z SadPol. 

I proszę teraz druga stronę o ustosunkowanie się bez "dziecinady". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni raz prosimy o udokumentowanie tytułowego ,nie płacenia' przez Sadpol oraz o przedstawienie dowodów na ,bardzo mocne sortowanie'  (tego dotyczy tytułowy wpis).

Co do reklamacji - nie mając pojęcia o kosztach związanych z wysyłką jabłek na inny kontynent (transport drogowy, morski, ubezpieczenie, cło itd.) proszę w ogóle nie podnosić tematu kosztów i na następny raz przemyśleć sprawę przed nakładaniem syfu do skrzynek. Jeżeli nie zgadzacie się z reklamacją - jest od tego sąd. Jeżeli z jakiś powodów boicie się tej drogi, to sprawę należy uznać za oczywistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że brakło argumentów. Może od Was kupię jabłko, obejrze przed załadunkiem a potem zgłosze reklamację na kwote, która przewyższa wartość całego kontenera oraz transport. Powiem że bałagan załadowaliście w skrzynki i przekaże informację że to klient w Egipcie. 

Dlatego ta dziecinada jest po to żeby inni ludzie nie popełnili mojego błędu bo jeśli Was klient w Egipcie oszukał tak jak to tłumaczył pracownik Amr to żebyście mieli z czego zapłacić nawet po sortowaniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...