Skocz do zawartości

SadPol z Broniszewa nie płaci


Litter12

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 weeks later...

Dzień dobry, 

Bardzo prosimy o udokumentowany przykład wskazanego ,,bardzo mocnego sortowania". (nigdy niczego nie wstawialiście do sortowania)

Kwota przelewu jest zgodna z podpisaną i przesłaną fakturą korygującą.

Jeżeli Uni-Fruit Kazimierków ma jakiekolwiek roszczenia to prosimy o skierowanie sprawy do sądu, a nie o uskutecznianie dziecinady.  

PS. Żeby o sprawie porozmawiać to trzeba odebrać telefon....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Litter12 napisał:

Sąd sądem ale producenci nie lubią problemów z płatnościami tym bardziej w ostatnich ciężkich czasach. Jeżeli to jest dziecinada to gratuluje pomysłu. 

Proszę udokumentować swoje zarzuty jakoś bardziej konkretnie - bo na razie tylko ogólnikowo coś Państwo wypisują i nie wiadomo o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Państwa pracownocy odebrali towar dokładnie oglądali przy załadunku nawet 3 palety były dokładnie rozbandowane i przepatrzone. Auto RedJonaprinca było warte 34000zł. Zgłosiliście reklamacje na 10000 euro. Wysłałem swojego człowieka w Egipcie do tej hurtowni gdzie trafiło jabłko by potwierdził problemy co się okazało że jabłka tam nie było. Podczas rozmowy z Państwa pracownikiem Amrem gdy powiedziałem że ja go odbiorę bo mój odbiorca chciał to odebrać, Wasz pracownik powiedział że to nie możliwe bo jabłko zostało prawie sprzedane. 

PS: mam nagranie jak przyjechał do Nas i mówił że jeżeli nie skorygujemy faktury to nie dostaniemy w ogóle pieniędzy. A faktura była na 3 samochody z czego jeden to Gala Royal. Chcąc być uczciwym zgodziłem się bo muszę wypłacić pieniądze sadownikom. Płatności dla ludzi którzy ciężko pracuja cały rok by wyprodukować jabłka to podstawowa rzecz w tej branży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I proszę nie tłumaczyć ze towar był zrobiony dla firmy jakiejś Food More bo ja nawet nie słyszałem o takiej działalności. Ja dogadywalem sprawę z SadPol. 

I proszę teraz druga stronę o ustosunkowanie się bez "dziecinady". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni raz prosimy o udokumentowanie tytułowego ,nie płacenia' przez Sadpol oraz o przedstawienie dowodów na ,bardzo mocne sortowanie'  (tego dotyczy tytułowy wpis).

Co do reklamacji - nie mając pojęcia o kosztach związanych z wysyłką jabłek na inny kontynent (transport drogowy, morski, ubezpieczenie, cło itd.) proszę w ogóle nie podnosić tematu kosztów i na następny raz przemyśleć sprawę przed nakładaniem syfu do skrzynek. Jeżeli nie zgadzacie się z reklamacją - jest od tego sąd. Jeżeli z jakiś powodów boicie się tej drogi, to sprawę należy uznać za oczywistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Myślę że brakło argumentów. Może od Was kupię jabłko, obejrze przed załadunkiem a potem zgłosze reklamację na kwote, która przewyższa wartość całego kontenera oraz transport. Powiem że bałagan załadowaliście w skrzynki i przekaże informację że to klient w Egipcie. 

Dlatego ta dziecinada jest po to żeby inni ludzie nie popełnili mojego błędu bo jeśli Was klient w Egipcie oszukał tak jak to tłumaczył pracownik Amr to żebyście mieli z czego zapłacić nawet po sortowaniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...