Zmiany w sieci dealerskiej John Deere
John Deere zadecydował o dalszych zmianach w sieci dealerskiej. Jest to kolejny krok ewolucji w ramach strategii Dealer Jutra 3.0.
Umowa dealerska John Deere z Chempest SA, została rozwiązana w ramach restrukturyzacji sieci dealerskiej John Deere. Okres karencji będzie wynosił 6 miesięcy.
Tym samym do 31 października 2021 r., firma Chempest SA utrzymuje status Autoryzowanego Dealera marki John Deere, zapewniając wszystkim swoim klientom obsługę w zakresie sprzedaży maszyn, części zamiennych, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Zmiany w sieci oznaczają, że od 1 listopada na wskazanych niżej terenach odpowiedzialności usługi kompleksowo świadczyć będą następujący dealerzy:
• Wanicki Serwis– wybrane powiaty województwo małopolskiego, śląskiego i opolskiego
• Agro-Efekt – wybrane powiaty województwa opolskiego
Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach poinformują sami dealerzy.
- Zmiany w sieci dealerskiej, które sukcesywnie wprowadzamy wynikają z potrzeby wniesienia naszych usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii, co pozwoli naszym klientom z sukcesami rozwijać ich biznesy. Ważną rolę wsparcia nadal odgrywać będzie nasza doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.
Dealer Jutra 3.0 – co to znaczy?
Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy optymalizują koszty i plony, często stają przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji, których dokonują na podstawie ogromnej ilości danych.
- Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji niż dotychczas. Dealerzy działający w ramach strategii „Dealer Jutra 3.0” będą cechować się bardziej rozbudowanym zakresem działań oraz poszerzoną specjalizacją – dodaje Piotr Iżyniec.
Strategia wdrażana od roku zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
0 komentarze