Będzie nowe logo produktów promowanych?
Ministerstwo rolnictwa uważa, że zapewnienie jednolitego znaku graficznego identyfikującego działania realizowane w ramach funduszy promocji produktów rolno-spożywczych jest ważne. W tej sprawie przygotowano właśnie projekt rozporządzenia, które ma taki znak wprowadzić. Po co?
W oznakowaniu zadań realizowanych ze środków funduszy promocji będzie wprowadzony obowiązek umieszczenia znaku graficznego.
- Mając na uwadze bieżącą sytuację na rynku produktów rolno-spożywczych oraz oczekiwania poszczególnych branż, konieczne jest pilne podjęcie działań zmierzających do ujednolicenia formy informowania o działaniach realizowanych ze środków funduszy promocji - przekonuje w uzasadnieniu projektu rozporządzenia ministerstwo rolnictwa.
W przypadku przekazów dźwiękowych, obligatoryjne będzie zawarcie informacji o udzieleniu wsparcia ze środków finansowych danego funduszu promocji na realizację tego zadania.
Projekt rozporządzenia trafił do konsultacji społecznych.
1 komentarze
Kolega ministra musi zarobić...