premium information banner
Giełdy
+ Darmowe ogłoszenie

2019-12-10

Poradnik: jak przygotować ciekawe ogłoszenie na IGRIT.pl?

Udostępnij ten artykuł

Ogłoszenia na naszym portalu są bezpłatne, bez względu na ilość słów. Dlatego decydując się na zamieszczenie ogłoszenia o sprzedaży warto napisać coś więcej niż dwa słowa: sprzedam marchew. Przygotowaliśmy krótki poradnik, jak to zrobić dobrze!

image

Do zamieszczenia ogłoszenia warto się przygotować. Im więcej szczegółów podamy, tym większa szansa na to, że nasz produkt znajdzie właściwego nabywcę.

Warto więc najpierw przypomnieć sobie trochę szczegółów:

  • jaka jest odmiana proponowanego przez nas produktu?
  • czym się ta odmiana charakteryzuje? - na przykład słodka, soczysta marchew, kwaskowe jagłko, czy kapusta idealna na gołąbki... Warto takie szczegóły napisać, bo może ktoś właśnie takiego produktu szuka.
  • nie każdy potrafi pisać kwieciste ciekawe opisy. Kto nie potrafi - martwić się nie musi. Wystarczy znaleźć naszą odmianę na stronie producenta nasion i już będziemy wiedzieli, jak nasz produkt dodatkowo opisać.
  • warto dodać szczegóły dotyczące sposobu uprawy. Znaczenie mogą mieć takie sprawy jak na przykład: podlewanie, wykorzystywanie nawozów naturalnych, czy ilość zabiegów ochronnych.
  • charakterystyczną cechą naszego produktu jest też opis tego, jak jest przechowywany. Czy marchew pochodzi z kopca, czy z chłodni? Czy jest zanieczyszczona czy myta? Poinformujmy o tym naszych przyszłych kontrahentów!
  • warto też podać cenę, przynajmniej orientacyjną, do negocjacji. Jeśli chwalimy się dobrym produktem, przechowywanym w doskonałych warunkach, mamy prawo być zniego dumni i podać cenę taką, jaką uważamy za słuszną. Oczywiście, musimy zakładać, ze przy większych zamówieniach trzeba będzie trochę zejść z ceny.
  • warto zrobić zdjęcie - nawet telefonem. Jabłka lezące w chłodni zawsze zrobią dobre wrażenie, podobnie jak - na przykład - kopcowana marchew.

Dlaczego warto to zrobić?

Bo w ten sposób szanujemy swój czas i czas swojego kontrahenta. Jeśli osoba chcąca kupić marchewkę ma do wyboru 20 ogłoszeń ,,sprzedam marchew'', to dzwoniąc po kolei do wszystkich producentów nie tylko traci czas, ale także może być lekko zdenerwowana. Jeśli z kolei do nas dzwoni dwudziesty z kolei potencjalny kontrahent i zadaje te same pytania to... też nam to humoru nie poprawia. A wszystkie wątpliwości może rozwiać dobrze przygotowane ogłoszenie.

Co umieścić w treści? Skorzystajmy ze schematu:

  1. co sprzedajemy
  2. jaką ilość?
  3. jakiej odmiany?
  4. czym się ta odmiana charakteryzuje?
  5. jak była uprawiana?
  6. jak jest przechowywana?
  7. jaka jest orientacyjna cena, po której chcemy sprzedać?
  8. czy sami dostarczymy towar? A może dodamy 5% gratis?
  9. możemy dodać zdjęcie
  10. i dane do kontaktu

A teraz postawmy się w sytuacji kogoś, kto chce od nas kupić produkt. Mając do wyboru trzy ogłoszenia:

  • Sprzedam marchew.
  • Sprzedam marchew odmiany Kinga.Cena 1,5 zł za kilogram.
  • Sprzedam marchew odmiany Kinga. Świetna na soki, bardzo słodka. Uprawiana na nawozie naturalnym, przechowywana w kopcu. Bez śladów chorób. Cena 1,50 za kilogram, w przypadku zakupów powyżej 2 ton transport własny na odległość do 50 km.

Gdzie kontrahent zadzwoni najpierw? Gdzie my byśmy zadzwonili?

Dlatego warto szanować czas kontrahenta i swój i dodawać ogłoszenia, które mają więcej danych niż tylko ,,sprzedam marchew''.

Na naszym portalu nie pobieramy opłat za ogłoszenia, ale praktyka pokazuje, że im więcej szczegółów podamy - im bardziej zareklamujemy swój towar - tym szybciej go sprzedamy. I wszyscy będą zadowoleni.

Dodaj komentarz



0 komentarze

Sonda

Czy uważasz, że cele i regulacje zawarte w Zielonym Ładzie UE mogą w konsekwencji doprowadzić do upadku gospodarstw indywidualnych?

Podobne wiadomości

#
Strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Więcej w naszej Polityce Prywatności