premium information banner
Giełdy
+ Darmowe ogłoszenie

2020-05-28

Tomato Vision czyli pomidory widziane okiem Syngenty

Udostępnij ten artykuł

26 maja zostało otwarte nowe centrum demonstracyjne firmy Syngenta. Zakład w Maasland w Holandii - o nazwie Tomato Vision - ma za zadanie zmianę sposobu hodowli pomidorów.

image

W ogromnej szklarni, hodowcy Syngenta są teraz w stanie przetestować 800 unikalnych nowych hybryd i wybrać je pod kątem konkretnych potrzeb rynku, łącząc tradycyjne i najnowocześniejsze techniki. Szklarnia została zaprojektowana tak, aby naśladować rzeczywiste warunki wzrostu, oferując różne sekcje do oświetlonej i nieoświetlonej uprawy z pełną kontrolą klimatu.

- Tomato Vision pozwoli nam dostarczać jeszcze bardziej wydajne odmiany we wszystkich różnych segmentach dla aktywnych i pasywnych szklarni - powiedział Jeroen Iprenburg, techniczny przedstawiciel handlowy ds. aktywnych upraw szklarniowych w Syngenta. - Opiera się na naszym stałym zaangażowaniu w innowacje - innowacje, które nadal dostarczają mocne odmiany pomidorów dla producentów w całym regionie.

Wiele jest nowych odmian pomidorów, którymi chwali się Syngenta. Między innymi jest to to Duelle (czerwony / winogronowy), Ivorymoon (kość słoniowa / winogronowy), Climono (T8C15533, duże owoce TOV) i YOOM®, niedawna złota nagroda zwycięzca nagrody Fruit Logistica Innovation Awards 2020. Syngenta pokazała także lubiane w Polsce ,,bawole serca''.

Szklarnia Tomato Vision została zaprojektowana w celu bezpośredniej współpracy z klientami. Część większej szklarni jest otwarta dla zwiedzających, umożliwiając unikalny pierwszy wgląd w nadchodzące wprowadzenia.

- Chcemy opracować odmiany, które naprawdę spełniają wymagania producentów i klientów - powiedział Ruud Kaagman, szef działu uprawy pomidorów w Syngenta. -Tworząc to połączenie między naszymi hodowcami i rynkiem, jesteśmy w stanie dostarczać dopracowane odmiany.

Podczas wizyty w Tomato Vision odwiedzający mogą odbyć wciągającą podróż, od możliwości uprawy odmian aż po sprawdzenie smaku wybranych pomidorów.

Oczekuje się, że Tomato Vision zacznie natychmiast nawiązywać kontakty z klientami, nawet z ograniczeniami określonymi przez pandemię Covid-19. Choć samo otwarcie szklarni i jej pierwsza prezentacja odbyły się wyłącznie on-line. Dlatego też na razie wycieczki będą odbywać się za pośrednictwem technologii wirtualnej rzeczywistości.

- To wspaniałe osiągnięcie dotrze do naszych klientów i partnerów na całym świecie - powiedział Kaagman. - Oczywiście chcielibyśmy fizycznie powitać naszych gości tak szybko, jak to możliwe, ale na razie możemy przynieść Tomato Vision przy biurku, gdziekolwiek to jest!

Dodaj komentarz



0 komentarze

Podobne wiadomości

#
Strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Więcej w naszej Polityce Prywatności