premium information banner
Giełdy
+ Darmowe ogłoszenie

Pytania o reklamę na portalu IGRIT.PL oraz współpracę z IGRIT.PL
w obszarze marketingu i reklamy prosimy kierować do poniższych osób.

 

Dariusz Andruszkiewicz

  506 734 814     d.andruszkiewicz@igrit.pl

 

 

Paweł Rostkowski

  606 339 776      pawel.rostkowski@igrit.pl 

 

 

Edyta Brzezińska

 +48 616  460 601            edyta@igrit.pl              

 

 

Arkadiusz Gezella

  506 142 011      arkadiusz.gezella@igrit.pl 

 

 



   Pliki do pobrania
 

Porównianie wybranych portali wg SimilarWeb

Prezentacja portalu

Informacja o blokerach reklam

Charakterystyka użytkownika

Dane technicze reklam

 


  IGRIT.PL w liczbach

Pobierz raport  -  porównanie wybranych portali wg SimilarWeb

Ze względu na profil portalu IGRIT.PL oferujemy bardzo szerokie dotarcie do odbiorców, jesteśmy obecni w trzech głównych sektorach produkcji rolniczej:

  •     rolnictwo,
  •     produkcja warzyw,
  •     produkcja owoców.

Mając na uwadze, jak ważne jest dziś precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym, jako jedyni na rynku wypracowaliśmy możliwość kierowania reklam tylko dla wybranych grup odbiorców. Poniższa infografika prezentuje najważniejsze dane dla portalu, za ostatni rok.

 

  Otwarci na współpracę

Rok 2018 jest przełomowy dla IGRIT.PL: uruchomiliśmy nową wersję portalu IGRIT 2.0, aktywowaliśmy profil IGRIT.PL na Facebook, gdzie mamy już tysiące followersów, nawiązaliśmy współpracę z ORLEN SA, Agencją Nasienną Sp. z o.o., ICM UW, zainicjowaliśmy nowe działania skierowane do użytkowników portalu, a w przygotowaniu są następne, ktore będą uruchomione w 2019. IGRIT.PL staje się prężnym i aktywnym projektem internetowym, który wkroczył na ścieżkę intensywnego rozwoju. Przyłącz się do nas!
 

Nasze akcje


Jako jedyny rolniczy portal w kraju, podjęliśmy współpracę z ORLEN SA. Dziś użytownicy portalu IGRIT.PL mogą tankować taniej o 8 gr/l na stacjach PKN ORLEN i BLISKA.

Więcej informacji: www.paliwo.igrit.pl


Reagowaliśmy w trudnej sytuacji na rynku owoców, organizując akcję „Kupuję na wsi”. W ciągu trzech miesięcy poparło ją blisko 0,5 mln uczestników! Celem naszej akcji było wsparcie rolników, poprzez propagowanie idei kupowania płodów rolnych bezpośrednio w gospodarstwach rolniczych. 

O naszej akcji pisali inni, na przykład: www.modr.pl/aktualnosc/akcja-kupuje-na-wsi-0


Świadomi znaczenia  przepisów prawa, w zakresie obrotu materiałem nasiennymi i sadzeniakówym podjęliśmy współpracę z Agencją Nasienną Sp.  z o.o., w celu promocji znajomości przepisów dotyczących sprzedaży/zakupu nasion, ziarna siewnego i sadzeniaków.  Po cyklu artykułów omawiających tę problematykę, zorganizowaliśmy konkurs z aktrakcyjnymi nagrodami, w formie quizu „Wiem co sieję”, który był skierowany do rolników, producentów zbóż, ziemniaków - mający na celu propagowanie wiedzy o kwalifikowanym materiale siewnym.

Dla zwycięzców konkursu przygotowaliśmy 60 nagród!



 

Zapraszamy do współpracy!

Strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Więcej w naszej Polityce Prywatności