premium information banner
Giełdy
+ Darmowe ogłoszenie

2019-05-04

Bayer i Marwit w kolejnej kampanii edukacyjnej

Udostępnij ten artykuł

W 2019 roku firma Bayer Sp. z o.o. przyłączyła się do nowej inicjatywy, propagującej bioróżnorodność i zarazem, zdrowy styl życia. To edukacyjny projekt tworzenia ogródków przyszkolnych, zainicjowany przez firmę Marwit Sp. z o.o.

image

Historia współpracy Bayer Sp. z o.o. i Marwit Sp.  z o.o. zaczęła się od II  Ogólnopolskiej Konferencji Marchwiowej pod tytułem „Produkcja marchwi wysokiej jakości”, która miała miejsce w Ożarowie, w marcu 2014.

źródło: pixabay.com

Projekt pod nazwą „Szkolne Ogródki Marwit” jest realizowany z okazji 25-lecia firmy Marwit Sp.  z o.o. W 25 szkołach podstawowych w całej Polsce powstaną ogródki warzywno-ziołowe, tworzone wspólnie przez uczniów, nauczycieli oraz rodziców. W ogródkach będą odbywać się lekcje zdrowia oraz warsztaty kulinarne, promujące zdrowe odżywianie. Dzieci będą uprawiać rośliny, obserwować ich rozwój i uczyć się o ich właściwościach, a z zebranych plonów przygotowywać zdrowe przekąski. .

 

Dzięki nim dzieci nie tylko poznają tajniki pielęgnacji i wzrostu roślin, ale też dowiedzą się więcej o zdrowym odżywianiu i wykorzystaniu warzyw w codziennej diecie

W ramach tego proejktu Bayer Sp. z o.o. dostarcza nasiona roślin miododajnych do założenia łąk kwietnych, hotele dla dzikich zapylaczy oraz tablice informacyjne o roli owadów zapylających w produkcji żywności.

Projekt, rozpoczęty wiosną 2019, będzie realizowany m.in. w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecinie, Gdańsku, Toruniu.

O założeniach i celach projektu mówił dr Michał Krysiak na konferencji prasowej Bayer Sp. z o.o. w dniu 16 kwietnia 2019.

 

 

 

 

Historia Marwit sięga listopada 1993 roku. Założyciel marki, Maciej Jóźwicki, zaczynał mając bardzo skromne środki i wielkie marzenie o tym, żeby świeżym sokiem marchewkowym podbić polski rynek. Nie obawiał się tego, że świeże soki to towar bardzo wymagający, którego jakość zależy nie tylko od wykorzystanych produktów, ale i od szybkich i częstych dostaw do sklepów. To dlatego, że niektóre soki są zdatne do picia zaledwie przez 120 godzin (na przykład jabłkowy lub pomarańczowy), inne tylko przez 24 godziny (marchewkowy).

Opacowano na podstawie materiałów marketingowych Bayer Sp. z o.o.

Dodaj komentarz



0 komentarze

Sonda

Czy uważasz, że cele i regulacje zawarte w Zielonym Ładzie UE mogą w konsekwencji doprowadzić do upadku gospodarstw indywidualnych?

Podobne wiadomości

#
Strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Więcej w naszej Polityce Prywatności