Bayer i Marwit w kolejnej kampanii edukacyjnej
W 2019 roku firma Bayer Sp. z o.o. przyłączyła się do nowej inicjatywy, propagującej bioróżnorodność i zarazem, zdrowy styl życia. To edukacyjny projekt tworzenia ogródków przyszkolnych, zainicjowany przez firmę Marwit Sp. z o.o.
Historia współpracy Bayer Sp. z o.o. i Marwit Sp. z o.o. zaczęła się od II Ogólnopolskiej Konferencji Marchwiowej pod tytułem „Produkcja marchwi wysokiej jakości”, która miała miejsce w Ożarowie, w marcu 2014.
źródło: pixabay.com
Projekt pod nazwą „Szkolne Ogródki Marwit” jest realizowany z okazji 25-lecia firmy Marwit Sp. z o.o. W 25 szkołach podstawowych w całej Polsce powstaną ogródki warzywno-ziołowe, tworzone wspólnie przez uczniów, nauczycieli oraz rodziców. W ogródkach będą odbywać się lekcje zdrowia oraz warsztaty kulinarne, promujące zdrowe odżywianie. Dzieci będą uprawiać rośliny, obserwować ich rozwój i uczyć się o ich właściwościach, a z zebranych plonów przygotowywać zdrowe przekąski. .
Dzięki nim dzieci nie tylko poznają tajniki pielęgnacji i wzrostu roślin, ale też dowiedzą się więcej o zdrowym odżywianiu i wykorzystaniu warzyw w codziennej diecie
W ramach tego proejktu Bayer Sp. z o.o. dostarcza nasiona roślin miododajnych do założenia łąk kwietnych, hotele dla dzikich zapylaczy oraz tablice informacyjne o roli owadów zapylających w produkcji żywności.
Projekt, rozpoczęty wiosną 2019, będzie realizowany m.in. w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecinie, Gdańsku, Toruniu.
O założeniach i celach projektu mówił dr Michał Krysiak na konferencji prasowej Bayer Sp. z o.o. w dniu 16 kwietnia 2019.
Historia Marwit sięga listopada 1993 roku. Założyciel marki, Maciej Jóźwicki, zaczynał mając bardzo skromne środki i wielkie marzenie o tym, żeby świeżym sokiem marchewkowym podbić polski rynek. Nie obawiał się tego, że świeże soki to towar bardzo wymagający, którego jakość zależy nie tylko od wykorzystanych produktów, ale i od szybkich i częstych dostaw do sklepów. To dlatego, że niektóre soki są zdatne do picia zaledwie przez 120 godzin (na przykład jabłkowy lub pomarańczowy), inne tylko przez 24 godziny (marchewkowy).
Opacowano na podstawie materiałów marketingowych Bayer Sp. z o.o.
0 komentarze